İnsanların mahremini başka insanla paylaşmazsın samimi olsan bile. O insanların yaptıkları ayrı mide bulandırıcı bir durum.
Şikayet etsende KVKK'dan sen suçlu çıkarsın, diğer yapacağın işlemde etik değil.
evet herşeyi yapması ve hiçbir şey yapılamaması üzücü bir durum