Arkadaşlar selam 301 yönlendirmesi hakkında aklıma takılan bir soru var. Daha önce bunu yapmadım ama forumda biraz dolaştıktan sonra bazı şeyler öğrendim.
xx1.com'dan xx2.com'a taşırken xx1.com'un sunucusunun .htaccess koduna 301 yönlendirme kodunu yazıyoruz.
Aklıma takılan soru ise, xx2.com'un barınması için yeni bir hosting aliyoruz yanılmıyorsam, durum böyle olunca her ay 2 hosting'e de sahip olmak zorunda mıyız? (xx3.com, xx4.com olursa bu sayi artabilir.)
Tek bir sunucu üzerinden bu yapılabilir mi? Sadece domain değişerek?