Etiklik kavramı tamamen kişiden kişiye göre değişir.Kendini çok akıllı zanneden biri eğitimi aldıktan sonra etik değil, ücreti geri yolla tarzı cümleler kurmaya başladı.Ücreti geri vermeyince şikayet konusu açtı ve ben cevap yazınca eğitimle alakalı bilgiler paylaşmaya başladı.Devamında haksız bulundu. Halbuki benzer eğitimi r10'da 3-4 kişi daha satmaktadır. Buradan r10 yönetimine teşekkürlerimi bir kez daha sunuyorum.Her zaman haklının yanındalar ve doğru kararlar veriyorlar.

Edit : Konuya objektif bir şekilde yorum yazan 3 kişiye eğitimimi ücretsiz vereceğim.Hem Facebook hem de Pinterest'le ilgili bildiğim her şeyi anlatacağım.