3 taksite de kabulum neresi yapar acaba , heryer tek cekim
Şimdi ben de pazaryerlerine baktım bu mesajın üzerine yasal çekim nedeni ile tek çekim diyor.
Ama şuan mesela Afyonkarahisar'dayım, kaldığımız evin karşısındaki telefoncu karta her telefonu 6 taksit yaptığını yazmış camına.