Hocam arka tarafı derken admin panelden mi bahsediyorsunuz, eğer ön temadan bahsediyorsanız, tema tanıdık gelmedi lakin yeni bir tasarım alıp revize etmek hem daha iyi hem daha hızlı olacaktır, admin panel kısmında metronic kullanmış, güzel bir panel, bende metronic 8 kullanıyorum şu an için. Küçük bir tavsiye 403 ayarını yapılandırın hocam, backuplar falan var ne olur ne olmaz.