Hocam, gelir.
Şu zamana kadar dışarı kaçan tüm kedilerim geldi .
Lakin olası durumlar var bunun için kayıp ilanı asmanız daha doğru olur. Çevre mahalleler dahil olmak üzre
birilerinin götürmüş olma ihtimali, sahiplenmiş olma ihtimali de yüksek. (10 Aylık) küçük sayılır yinede
dip not kızgınlık dönemi de olsa öyle birşey pek mümkün değil çok uzaklaşamaz.
Hocam, öncelikle ilginiz için çok teşekkürler. Mahallenin tüm noktalarına toplamda 30 tane ilan astım yoldan geçen baya bir kişiyle de diyaloğa girdim fotoğrafını falan çektiler görürsek söyleriz diye, elimden başka da bir şey gelmiyor şu an. Eğer sahiplenen biri olduysa belki görür o ilanları. İnternette okudum biraz çiftleşmek için de bazen kaybolabiliyorlarmış diye umarım öyle bir durum vardır. Sesi hiç çıkmazdı miyavlaması bile kısıktı öyle uluma tarzı bir şey yoktu fakat bazen sevdirirken kalçasını kaldırıp başını aşağı doğru yatırırdı takla falan atardı sonra göbeğini sevdirirdi, ondan dolayı bu ihtimal de aklıma geliyor. Bilmiyorum çok karamsarım, her türlü ihtimal var ama ses soluk yok hala işte. Normalde sesimi duyar duymaz koşa koşa gelirdi mahallenin her yanını seslenerek gezdim fakat çıkmadı hiçbir yerden. Bilmiyorum ilerleyen zamanlarda olumlu bi gelişme olur mu elim kolum bağlı bekliyorum.