Merhabalar, iPhone 15 Pro Max cihazımda çift dokunma özelliği vardı ve önceden sorunsuz çalışıyordu. Ancak şu anda tıklıyorum, fakat herhangi bir işlev görmüyor. Bazen masaya koyduğumda kendiliğinden ekran görüntüsü alıyor, ancak ben tıkladığımda bu işlemi yapmıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim? Aynı problemi yaşayan var mı?