dizianaliz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
takipçi veren, ücretsiz bir şeyler veren siteler için bence bu çok fayda sağlar. site sahibi de para kazandıkça ziyaretcilerine daha fazla ödüller verebilir. Bu mantıkla yapılırsa bence guzel. Kişi örneğin 10 takipçi almak istiyor. Site yazılımını bu reklam bittikten sonra takipçi gönderecek şekilde ayarlayabılırse bence mukemmel olur. Yazılım bilgim sıfır. Yoksa denerdim bunu. Bence burada bunu bir çom arkadaşımız yapabılır.
Bu bahsettiğiniz admanagerda olan ödüllü reklamlar... Zaten var yani... Bu biraz daha farklı Publisher centerda olan bir üyelik sistemi ve ödüllü reklam karışımı gibi... Bu biraz sitede zaman veya sayfa geçirilen siteler için uygun haber veya sözlük gibi...