Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Huma serisi oldukça sessiz işlemci yüke binerse hafif bir ses geliyor rahatsız edici değil. Ama harici ekran kartlı oyun bilgisayarlarının genelinde fan sesi vardır normal kullanımda az gelir ama oyuna falan girdiğinizde coşuyor genelde çünkü çift fan oluyor hem işlemci hem ekran kartı ısınıyor fanlarda mecburen soğutmak için yüksek devirde çalışıyor yüke bindiğinde.
eyvallah hocam sağolasın müsait zamanda monsterın kendi mağazasınada gidip bakacağım bilgisayarlara