5 yildir smm ve paket satış (sosyal medya) reklamı acıyorum
herşeyin daha iyisi vardir tabi.
ama eskisi gibi degil cloker olsa bile bi süre sonra ihlal yiyor yemese bile en büyük problem sektörel problemler örnek olarak soyle soyliyeyim.
r10 girdiginizde farzimisal 10bin üye varsa 7500 kişinin şuan SMM PANELİ var ve bu sektörü bitirdi.
ama denemekten fayda gelmez google ads istersen 1000lerce reklam aç 15 yildir ads işi yapıyorum bu arada. her gün değişiyor ve hep ayni verimi alamayabiliyorsun iyi test etmek lazım test ederkende o adamların yaptıgı gibi paran kesin gidiyor ama oturunca güzel paralar geri geliyor
ADS reklamı çıkabiliyorsanız bana wp den yazabilir misiniz.