Konuyu açan, şifreli dosyayı kırmaktan bahsediyor, belli ki özel lisanslı yazılım bunu wareze çevirmek yanlış.
İnsanlarda bu konuya takip yazıyor.
Bende bunu r10da okuyorum.
Ayıp gerçekten.
maşallah kimse okuduğunu anlamıyor, hocam diyorum ki bir yazılım yapacağım web yazılım değil. masaüstü bir projem için siteyi kendime api olarak dönüştüreceğim, siteye zarar verecek bir eylemde bulunmayacağım. sözünüz takip yazanlara olsun benim bahsettiğiniz olayla herhangi bir alakam yok.