Konuyu açan, şifreli dosyayı kırmaktan bahsediyor, belli ki özel lisanslı yazılım bunu wareze çevirmek yanlış.
İnsanlarda bu konuya takip yazıyor.
Bende bunu r10da okuyorum.
Ayıp gerçekten.