İnsanların duygularını sömürüp bir de biraz bekleyin diye konu açıldı sanırım. Olay netleşmediği için bir sey de diyemiyorum ama insanları oyalayarak paraları bir yerlerde değerlendirenler sonra aldığı parayı yapamadık diyerek iade edenler çoğaldı.
Gerçekten dikkat etmek lazım.
Hepsiburada limit satıcıları bunu çok yapıyor, forumda kaan64..... denen bir şahıs bize aynısını yapmıştı, önden ödemeyi alıp 1 hafta boyunca bekletmisti, sonra ürün siparişini durduk yere iptal edip nakit ihtiyacım kalmadı, ticareti iptal ediyorum diyordu, parayı geri isteyincede atmamak için yalvardı adeta (ve cok gec attı) üstüne beni dava edecekti dolandiricisin sen diyerek.Maalesef bu tarz kişiler çok fazla var forumda, adminlere bu durumu report etsemde hiçbir cezai işlem uygulanmıyor şahıslara.Adamlar 1 ayda 2 3 milyon toplayip faize atsalar bile çok güzel meblağlar kazaniyorlar.Bosu boşuna ticaret yapmaya çalışıyoruz bizde.Dolandiricilar çoğumuzun kazancını hiçbir cezai islem almadan sorunsuzca kazanıyorlar bu yöntemlerle.Forum yetkililerinin en kısa sürede önlem alması lazım artık buna.Sırf beni dolandıran şahıs 600k toplamış 2 günde. 600k nin faiz getirisi 1 ayda asgari ücreti geçiyor.