Hocam olacak bir şekilde oluyor ya geçen hafta forumdan bir arkadaşa 90 bin tlye site sattım.
Ticaret puanı benden az olduğu için ve farklı şehirde olduğumuz için bana önden ödeme attı. (Bizim ticaretimiz forum şartlarına göre yüksek bir rakam da değil)
Yani her gün aslında böyle 100'lerce ticaret oluyor. E insanlarda bu rakamlarda sürekli ticaret yaptıkları için artık güvenmeye başlıyor.
Ama örneğin 10. ticaretinde karşısındaki kansız olabiliyor maalesef.