İnsanların duygularını sömürüp bir de biraz bekleyin diye konu açıldı sanırım. Olay netleşmediği için bir sey de diyemiyorum ama insanları oyalayarak paraları bir yerlerde değerlendirenler sonra aldığı parayı yapamadık diyerek iade edenler çoğaldı.
Gerçekten dikkat etmek lazım.