Bence eğitimler yönetim tarafından denetlenmeli. say deseniz 20 tane 5 kuruş etmeyecek eğitim satıcısı etiketleyebilirim buraya. X kişisi bu kişilerden bir tanesinden eğitim satın alsa direk kafasına bu bahsettigin algı oturuyor malesef
Aynı şekil bende öyle düşünüyordum
@PrimeSoft; hocamdan aldığım egitimden sonra fikrim degişti diyebilirim.
İşinize yaradığına sevindim hocam, instagram sektöründe olsam bende kaçırmazdım o eğitimi.Epey yararlı bir eğitime benziyor
E Book ve eğitim alıp memnun olmayanları bizimle tanışmaya davet ederiz