Sevgili @weepay; Bugun icin yatmasi gereken tutarida malesef 37662 TL eksik olarak yatirmissiniz. Gun icinde mail attigimda bugun icerisinde kalan eksik tutarinda yatirilcagini soylediniz fakat hala yatirmadiniz ve mesai saati bitti. Bu sekilde cok kotu bir izlenim birakiyorsunuz. Sizden hizmet almaya basladigim ilk 1-2 hafta icinde kusursuz hizmet veriyordunuz. Odemeleri tam ve gununde yatiriyordunuz. Fakat su son 3 haftadir odemeleri ya eksik yatirmaya yada hic yatirmamaya basladiniz. Neler oluyor bir bilgi verirmisiniz ? Cunku insanlarin aklina bazi senaryolar geliyor...