Örneğin.. 470 TL lik bir ürün iadesi istedim . Bakiyeyi aktarma tercihini o anda hemen soruyor zaten, ben temu bakiyesi seçmiştim hemen yansıdı. Ürünüde iade almak istemediler, Bunun gibi sorunlu ürünlerden 7-8 tane iade etmişimdir. (hiç birinide geri almadılar) Ama totalde 25 üzerinde siparişim mevcuttur.
Bir başka siparişimi komple ürünler kargolanmadan iade ettim (yanliş ürün seçimi sebebiyle) , onu kartıma istedim 6 günde ödeme yaptığım karta geçti
Anladığım kadarıyla ürünlerin belli bir limiti var kesin emin değilim o limiti geçince ürünü iade gönderiyorsunuz . isteseler bile ücretsiz olarak gönderiyorsunuz
*Şimdi arkadaşımız sormuş mantıklımı diye alışveriş şu kadar vergi koyuyorlar. En basit şekliyle ürünü vergisiyle hesaplayın. Türkiye şartlarında arama yapın o zaman fiyat ucuzluğuğu vergi dahil olsana görebiliyoruz. Tabiki bu her ürün için geçerli değil. Araştırarak alışveriş çok iyi oluyor