Ben bir masaj aleti almıştım. Çalıştırma tuşu biraz değişikmiş, beceremediğim için bozuk zannedip destek ekibine söyledim.
Ürün sizde kalsın paranızı bakiye olarak iade ediyoruz deyip hesabıma bakiye tanımladılar.
Sonradan bozuk olmadığını, farklı bir şekilde çalıştığını fark edip hesabıma yansıtılan bakiyenin geri çekilmesini istedim.
O şekilde almak istemeyiz, size X.XXX TL'lik bir sipariş linki gönderelim oradan ödeme alalım dediler.
Yani tecrübe ettiğim kadarıyla son derece naif ve güvenilir bir firma.