Ben açıkçası geçen sene 17 yaşındaydım az çok alacağımda bozum yapanlardan alıyordum veya harcama yapmam gerektiğinde elde para olmadığında bozduruyordum elimdekilerden 18 e girdim artık gereksinim duymadım. Ama halihazırda 18 yaş üstü olup biraz dahi olsa telefon internet kullanmayı bilen birisinin neden bozdurduğunu bende anlamıyorum. TRX ile işlem yapmalarının nedeni ise uygun gönderim ücreti olması. Havale fast ücreti gibi düşünün bunu.

Bozum yaparken TRX tercih ederseniz ortalama 0.25 dolar yapar transfer ücreti ama xlm kullanırsanız ortalama 0.04 dolar yapar bu yüzden XLM kullanmanızı öneriirm.