Hocam ilazik ameliyatı ile oldum gözlerim de bozukluk vardı ve iyi ki olmuşum diyorum belirtiler kişiden kişiye göre değişebiliyor ama ben rahat süreç geçirdim sadece ameliyat olduğum gün çok fazla batmam oldu