bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
FreudAdler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu işte gerçekten çok iyi kazanç var. Kitleniz de varsa muhteşem basitlikte. Hepsini yapın hocam bence. Temunun da komisyon oranları çok yüksek %20…
Spesifik olarak ürün paylaşımı yapmanız da şart değil.


Reklamlar (Dilerseniz Silebilirim.)
https://www.r10.net/djital-urunler-a...itlariyla.html
hocam başvurulmuyor, manuel başvurma yok.