Sadece bende mi oluyor bu durum arkadaşlar ? Özellikle bakıyorum geçen ayın son günlerinden itibaren ödemelerde bir eksiklik veya aksatma söz konusu. 18 bin satış yapmışım mesela 15 bin yapmışım gibi gösteriyor felan. Desteğe sorduğumda o 2-3 gün sonrasının muhasebesine eklenicek diyor. Normalde 8 ocakta yatması gereken para için 13 ocak pazartesi yatırılcak dedi. 13 ocaktada para yatırılmadı. 30 Aralık 2 Ocak 6 Ocak ödemeleri henüz yatırılmadı hala. 28 Aralıktan kalma 4888 TL eksik tutar var hala o yatırılmadı. 50 bine yakın yatırılması gereken ücret var. Hafta sonu girdiği için bekledim fakat Pazartesi günüde yatırılmadı. Ben mi çok boş telaş yapıyorum arkadaşlar ? Çünkü Valör süresi neyse ona göre yatırılması gerekmiyor mu ? Eğer öyle değilse bu Valör süresinin anlamı ne ozaman ?

PayTR var onu hazırda bekletiyorum aktif olarak kullanmıyorum fakat bundan sonra oradan devam edicem galiba. Komisyon umrumda değil param gününde ve tam yatsın yeter ama böyle 20 bin satış yapmışım 15 bin yapmış gibi gösterilmesi ve gününde yatırılmaması hiç hoş değil...