Perturbado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşımda 2004 Peugeot 206 var. Kullanma fırsatım oldu.. Eğer ki içinizde az da olsa serserilik varsa kendine çeken bir araç.. Önlerde coil, direksiyonu çevirdiğiniz yere arabanın arkası anında geliyor.. Bu güne kadar bir çok model araba kullandım, 1990 modelinden 2024 modeline.. Orjinalinden, modifiyelisine.. İnanın o kadar zevk aldığım araba hatırlamıyorum..
Kaşe imza