Merhaba,
bilgisayarımdam outlook yedek aldığımda outlook veri dosyamın ost olarak çıktığını gördüm. Pst dosyasına çevirmem lazım kayıpsız olarak veya ost yi outlook dosyasına nasıl tanıtırım.

Yardım için şimdiden teşekkürler.