Ben aldığım sıfır ürünlerin satışını yapıyorum. Trendyola ait bir satış platormu gayet aktif hocam. Normal satıcılar için komisyon oranı %10 imiş.
Dolap bildiğim
kadarıyla ikinci el ürünler için daha çok tercih ediliyor diğer pazaryerleri kadar aktif midir?