Birkaç sene önce benzer bir iş için araştırma yapıyordum. Birebir aynı materyalleri ya da tescilli markalarını kullanmazsanız bir yaptırımı olmaz. Oyunu görmedim o yüzden bir şey diyemiyorum ama FPS oyunlarını kaliteli biçimde geliştirebilecek Türkiye merkezli stüdyolar oldukça az. Yurtdışı merkezli şirketler de kur sebebiyle yüksek olabilecek fiyatlardan kapı açıyorlar.