kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sıkıntı o zaten onu diyorum bende çok fazla yorumu açık ve ihtiyaç olan konuların çoğu Kuranda atlanmış. Sen Kurana okuyup ulaştığın cevap senin kişisel cevabın ( senin karakterin hayat yapına göre ulaştığın cevap ) sana uysa'da başkasına uymayabilir. Ki öyle oluyor farklı şekillerde yorumlanıyor.

Kuranda gereken şekilde bunlara net şekilde yer verilse kimse kafasına göre yorumlayamazdı.
En basitinden bir ibadetim 50 farklı şekli ortaya çıkmazdı.

Her neyse artık.
Aynı şeyleri söyleyerek boşa zaman harcıyoruz. İlk mesajda belirttiğim gibi isteyen istediği dine ve kişiye inanabilir. Bu yüzden bu kadar uzayacak bir konu da değil, beni çok ilgilendirmiyor sadece kendi yorumumu yaptım kendimce. İyi forumlar.