Depoda eskiden kalmış SATILAMAYAN ÜRÜNLER olduğundandır. Hiç bir albenisi yok. Pazarlarda son model uygun ürünler satılıyor. Geçen gün pazarda bir tezgaha yaklaştım aşırı kalabalıktı ne alırsan 100 lira yazmıştı. o ürünler internette 300-500 liradan satılıyor.
Hocam sitedeki ürünler satılamayan ürünler değil bizim trendyol mağazamızda var oradan gayet güzel satışlar alıyoruz bizim amacımız site üzerinden de satış yapmak. Amacım buradan neden satış gelmediğini anlamak. Pazarda kenara köşeye masa atıp ucuzdan satış yapan bir sürü insan var ne vergi ne komisyon ne de kargo ücretini ürün üzerine eklemedikleri için 100 liraya satış yapıyor olabilirler.