Depoda eskiden kalmış SATILAMAYAN ÜRÜNLER olduğundandır. Hiç bir albenisi yok. Pazarlarda son model uygun ürünler satılıyor. Geçen gün pazarda bir tezgaha yaklaştım aşırı kalabalıktı ne alırsan 100 lira yazmıştı. o ürünler internette 300-500 liradan satılıyor.