Kardeşimin iş yerinden eski bir arkadaşı HB'de kurye ve 3-4 kişiyi farklı bölgelerde kendisine bağlı çalıştırıyor. Arkadaş sanırım burada da böyle bir sistem ve kullanan var mı diye merak etmiş.