Ben kendimi bildim bileli elektronik ürün alıp satıyorum. Önce hobiyle başladı sonra ticarete döndü. Şimdi canım sıkıldıkça ek iş olarak yapıyorum. Yeri geliyor maaşımın yarısı kadar kazandığım oluyor 30 günde.
Mesela daha çok nedir hocam kazandıran telefon mu ? Nelere dikkat etmeliyim