Merhaba,
@Grafikerr; adlı kullanıcı bana pmden hb limiti için ulaştı, numaramı verdim sonrasında bana mesaj attı. Ödemenin bir kısmını ısrarla önden alması gerektiğini söyledi, sonrasında bana ulaştığı numarayı internette arattım ve daha önce biri şikayetçi olmuş.
Şikayet edilen konu linki:
https://www.r10.net/off-topic/372556...kkat-edin.html @Webaski; hesabındaki kurumsal wp numarasının adresi ile bana ilettiği adres uyuşmaktadır. Adrese ait ekran görüntüsünü sildiği için ekleyemiyorum.
Mesaj attığı wp numarasındaki isim MNÇ dir,
@Webaski; hesabındaki isim ise MHÇ dir.
Sahte profil ve kimlikle tehlikeli işlemler yapabilir.
Elimde ekran görüntüleri vardır, moderatör isterse daha detaylı paylaşabilirim.