Boyum 1.82-83 arası. Şu ana kadar pek bir esprisini göremedim. 1.60-1.69 arasında birçok arkadaşım var. Hepsi gürül gürül yaşıyor hayatı. Benim ise yaşadığıma dair tek kanıt nefes alıp verebiliyor olmam. 20'li yaşların verdiği gereksiz duygu yoğunluğu sizi yıpratmış, önünüzdeki birkaç seneyi intihar etmeden yaşayabilirseniz; boy takıntısının ne saçma olduğunu idrak edersiniz. Ama şimdi ne kadar anlatsak boş, ikna olmazsınız. Sözün özü birkaç sene daha intihara kalkışmadan yaşamaya çalışın, sonra her şey düzelecek.
Son olarak, takıntınız konusunda sizi anlıyorum. O yaşlarda benim de bazı saçma takıntılarım mutlaka olmuştu. Ancak yine de butonu aşağıya bırakmadan duramayacağım.