Forum işi bitti çünkü, alışkanlıklar devam ediyor. Ben uzun yıllardan beri ticaret yapmıyorum r10da ama girip konuları okuyorum cevap yazmasam bile bir şekilde aktiflik sağlıyorum. Eski ticaretin olduğunuda düşünmüyorum şuan r10da son kale burası, bu forum kapanırsa eğer herhangi bir sebepten hayatımızdan forum kültürü tamamen kalkacak.