bilimokur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birazcık vizyon. Tek sorun bu.

Yorumlarda herkes gerek yok demiş ama, bence hiçbir sektör tek el olmamalı. r10 un sağlam bir rakibi olması gerektiğini düşünüyorum.
Katılıyorum. Mesela g10.net olabilir