R10'un bilinirliği ve pazar alanı daha genişde o yüzden. Hit almak için açılabilir bu forumlar ancak hiçbiri R10 gibi ticaret ortamına sahip olamayacaklar. İsteseler milyon liralarla reklam bütçeleri döndürsünler yine olmaz. XenForo kurulum hizmeti veriyorum Webmaster forumu kurmak istiyorum diyenlere ilk dediğim şey R10 ile yarışamazsınız yinede emin misiniz oluyor... Açıyoruz forum domain renew günü geldiğinde yenilenmeyip kapatıyorlar... R10'un hiçbir açığı yok açığı olsa o açıktan yararlan onun üstünde dur öyle forum tutar derim ama her konudan R10 çok donanımlı. Altyapısı harika tüm özellikleri mükemmel zaten ilerleyen dönemlerde R10 market gelecek demişlerdi muhtemelen escrow sistemide gelecek yani foruma, ekip mükemmel çalışıyor report atınca o gün içinde işlem sağlanıyor, reklama gerek duymuyor forum marka bilinirliği çok yüksek, keza SEO altyapısınıda oturtmuşlar kategorilerin hepsi ilk sayfalarda aramalarda... Hangi konudan bakarsan bak R10 aşırı iyi bir platform Coşkun abi'nin emekleride çok büyük forumu çok değiştirdi kaliteli bir ortam haline getirdi. Ben yinede webmaster içeriği yapmak istiyorum diyen olursada sadece ve sadece rekabetsiz ortamda tutabilecek bir iş olacağını belirtmemde fayda var. Farklı ülke/dil üzerinde durulabilir misal veriyorum Almanya'da webmaster forumu yoktur o alanda açarsınız güzel bir reklam yapar tutturursunuz ama TR'de aşırı zor hatta R10 bu şekilde büyümeye devam ettikçe imkansız...