hiçbirin istikrar yok az para harcayarak buralara geleceklerini sanıyorlar oyuzden olmuyor kemik kadroları yok geliştiricileri yok masraf zaman eşittir başarı ama yan iş olarak forum yönetilmiyor hocam yıllarca birçok forum işlettim düzeni bir kere kaçırırsan kaos oluşuyor oyüzden sabit personelle dayanacak güç varsa daha iyisi bile yapılır