Bu işlerle uğraşan herkesin aklına gelmiştir.
Keşke r10 gibi bir forumun olsa üff ne para kazanırdım demiştir.
Bazıları bunu biraz ileriye götürüp forum siteleri açıyorlar ve direk aynı burada ki düzeni foruma uygulamaya çalışıyorlar ve bir süre sonra batıp gidiyorlar.
Sizce burayı farklı kılan nedir, neden buradan çıkamıyoruz, kopamıyoruz?
R10'un nesini seviyorsunuz, anlatın bakalım