Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekim 15 16 sında felan baslamisimdir
Hocam ekimde başlamış isen bence bir şey olmaz korkma, ama daha uzun süreler hesabına sürekli düzenli para gelseydi tedirgin ol derdim, ayrıca dediğin gibi milyonlarca iban var her gelen ödemeyi ticari kapsamda değerlendiremezler değerlendirseler işin içinden çıkamazlar o yüzden ben bir şey olacağını zannetmiyorum, işin düzenli ise şirket kurabilirsin sana göre işine göre en doğru olanı kurarsın,