NetXx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aninda ceza gelmesi bir sikayete bakar. Forumdan birisi iban’ininizi biliyorsa gicikligina bile sikayet edebilir. O yuzden ne yapiyorsaniz usulune uygun yapin.
Ne biliyim ben böyle birşey oldugunu
hcistanbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iki ihtimalli bir soru degil, mutlaka hesaplariniz incelenip vergi kontrolüne tabi olacaksınızdır.
Ozaman açarız