Aninda ceza gelmesi bir sikayete bakar. Forumdan birisi ibanininizi biliyorsa gicikligina bile sikayet edebilir. O yuzden ne yapiyorsaniz usulune uygun yapin.
Ne biliyim ben böyle birşey oldugunu
Iki ihtimalli bir soru degil, mutlaka hesaplariniz incelenip vergi kontrolüne tabi olacaksınızdır.
Ozaman açarız