bizimkiler dizinsindeki bira sahnesine uzanana kadar hak veriyordum size ancak oradan sonra düşünce yapınızı anladım.
bizimkiler dizisindeki bira sahnesinin normalleştirildiğini düşünmeniz üstüne pakistan dizileri seyretmeniz NORMAL dizi tanımlamanız hakkında az çok fikir verdi.
aksine bizimkiler dizisinde bira içip sarhoş olan adama karısı tarafından tepkiler veriliyor, hatta boşanmaya kadar gidiliyor. buradan aldığınız mesaj biranın normalleştirilmesi mi gerçekten ?
not: hiç bir tv kanalı ve dizi yıllardır izlemem.