Merhaba bugün takipçileri yakın arkadaşlara eklemek için biriyle anlaştım. Bir sinir olmadığını kurduğu sistemin sınırsız ve sorunsuz işlem yaptığını söyledi. Kendisi yabancı ve her 100bin takipçi işlemi için 50 dolar ücret talep etti. Sizce ideal mi?