Hesap satışları bana hepten saçma geliyor, satın alınan hesabın hayırlı bir işte kullanılma ihtimali nerdeyse yok, örneğin gmail satın alanların ya googleyi yada son kullanıcıyı dolandırmak amacından başka bir sebebi varsa biri açıklasın lütfen bana. Elimde taa 2004 yılından kalma, o zamanlar p2m vardı, gmail hesaplarına film yüklerdik, yüzlerce hesap var elimde ama satmak aklımın ucundan geçmedi, çünkü biliyorum ki birilerinin canı yanacak.
Ben bu satış işlemine kısıtlama getirilmesi taraftarıyım.