ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hiç bulaşma F/p değil illaki PC in vardır kur emulatörünü yansıt TV ye en iyi verimi alırsın...
TV'ye HDmi ile bagladimda takılıyor gibi geliyor televizyonda :/