Gmlerin oyun ile ilgilendiği yok, piyasa düşmesi ile de alakası yok çünkü alenen yanlışlıkla kurulduğu belli oluyor. Günde 2-3 item yanlışlıkla değerinin milyar/milyon kat aşağısına kurulunca piyasa düşmez herhalde. 😅

ONURERDGN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusuruma bakmayın, uzun bir süredir oynamıyorum oyunu. İtemi alan kişinin ismi vs. belli mi? iletişime geçebiliyor musunuz? GM 'ler piyasa düşmesin diye böyle bir düzenleme yapmış olabilirler.