10 dairelik binada oturuyorum. Bu aya kadar 1 yıl yöneticilik bendeydi. 200 liradan 500 liraya çıkardık. İçinde olmasam bu kadar olur mu derdim ama gerçekten gerekiyor.

Öyle ki aylık asansör bakımı 400 liradan 1.200 liraya
bina temizliği için aylık 1.000 liradan 1.500 liraya
Elektrik faturaları da 400 liraya ulaştı.

Yalnızca bu temel giderler için daire başı 300 lira alınsa yetmiyor. Bir tık üzerini alsan muhtelif bir sorun çıktığında sürekli dairelerden para toplamaya çalışıyorsun. Bu şekilde her ay en az bir daireden 200 lira kasaya para atılacak. Herhangi bir ekstra gider durumunda tekrar apartman sakinleri rahatsız edilmeyecek.