Merhaba iyi günler, size dilediğiniz fiyattan kapak sağladım mı? Evet.
İstediğiniz adet şimdilik bu kadar dediniz gönderim sağladım mı? Evet.
Telafi gerekirse yapacağımı söyledim, yaptım mı? Evet.
Eve geçince devam edebileceğimizi söyledim? Devam ettim mi? HAYIR.
Forumda aktifsiniz buradan cvp vermiyorsun eyw ras gele yazmışsınız.
Hem ucuza satış yaptım, hem üslup beğenmedim. Eşiniz, dostunuz, arkadaşınız değilim. Size cevap verme zorunluluğum yok özel alanımdan, hayat standartlarımı ve yaşamımı sizin için koştur koştur da yaşayamam maalesef. İnsanların başka sorunları oluşabiliyor.
İyi Forumlar.
Not: Mesajlara bakarsanız size de 3₺ olduğunu belirttim. Siz 1.5₺ ye başka platformlardan temin ettiğinizi söylediniz, bende numaramı iletip bu sefer verebileceğimi söyledim.
Kendisinden 2-3 gün önce 60 adet kapak aldım 1.5 tl den
daha sonra evde değilim dışardayım eve 1 saate geçip öyle kod atıcam dedi wp üzerinden birdaha ne yazdı ne birşey yazıyorum cvp vermiyor
madem satmıycan etmiycen insan gibi cevap ver bilelim , kimse kimseye bağlı değil
böyle bir arkadaş kendisi buna göre bilip birşeyler alın kendisinden
tekrar belirtiyorum adet 1.5tl den verdi şimdi 3 tl den satıyor ucuza verdiği için demek ki bahane yalan üretip tekrar kapak vermedi