Hocam bir insanın boyu, direkt olarak etki edemeyeceği bir özellik. Çoğunlukla genetik kaynaklı şekilleniyor bu sebeple etki edemeyeceğiniz veya değiştiremeyeceğiniz bir durum için stress hissetmeye gerek yok. Boyu 1,50 olan arkadaşım var, 2 metre boya sahip arkadaşlarımdan çok daha iyi basketbol oynuyor. Kısa boy bir çok durum için engel değil, günümüz kızlarının bana prenses gibi davransın ama yanımda da heybetli görünsün diye biblo niyetine erkek aramalarından dolayı erkeklerin başına özgüvensizlik olarak dayatılan bir şey. Rahat olun, boyunuzu uzatmak için neler yapabilirsiniz bir göz atın (Bone Reprogramming, Uzun gösteren giysiler gibi). Bir gelişme elde ederseniz ne mutlu size, elde edemezseniz şayet durumu kabullenip önünüze bakın.