metalajans34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cokmu sıkıstın hocam
Hocam psikolojik sanırım ama yola çıkınca sıkışıyorum. Metro hatlarında genelde olmuyor. Bazılarını deneyimledim ama 30undan sonra da tatsız şey yaşamak istemiyorum